Piranha


Efter en undervattens jordbävning i en sjö i USA så öppnas en spricka i havsbotten och tusentals två miljoner år gammal köttätande pirayor släpps lös i sjön. Hela ön är invaderad av dumma fulla ungdomar som firar Spring break och en grupp främlingar måste tillsammans försöka kämpa för att dom inte bli fiskmat åt sjöns nya invånare.


Piranha, jag hoppas verkligen långt in i själen att den här filmen inte på något endaste litet pytte sätt är menad att vara läskig, för isåfall har regissören, Alexandre Aja (som i vanliga fall gör hyffsade filmerMISSLYCKATS. Jag gillade den här filmen. Inte för att den är bra på något sätt, för det är den verkligen inte, den suger, och det är just därför jag gillar den. Den är så dålig, att det blir bra. Jag älskar filmer med mycket blod och kött och den här filmen levererade verkligen på det planet! God damnit va blodigt det vart. Jag skrattade väldigt mycket åt den här filmen och jag rekomenderar den verkligen, har du ingenting emot ENORMT mycket nakenhet och ENORMA mängder blod (who does?) så borde du indeed se den här filmen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0