Meet the parents


Gaylord Focker är en sjuksköterska som har träffat flickan av sina drömmar som han vill gifta sig med. Men innan han kan fria så måste han för första gången träffa sina blivande svärföräldrar och be sin blivande svärfar om lov att fria.


Woooooow this movie suuuucks! Jag fick den här filmen och 2an (meet the fockers) av min bror (?) i julklapp men det har aldrig blivit av att jag sett dom för jag har fått för mig att jag inte gillar dom av någon anledning men så hade jag tråkigt igår kväll och ville se någon komedi så då blev det den här. Vilket misstag. Den är bara tvärdålig rakt igenom. Usch. Se inte den här filmen om du inte redan gjort det, och isåfall så beklagar jag sorgen över de (nästan) två timmarna av ditt liv du aldrig kommer få tillbaka...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0