Jumping the broom

Varning för mkt svordomar i detta inlägg!


Två väldigt olika familjer ska under en helg försöka komma överrens då deras barn ska gifta sig. Detta blir dock ingen enkel uppgift när alla hemligheter och lögner kommer upp till ytan.


Jumping the broom... jag gillar den inte! När jag läste om filmen tyckte jag att den lät lite små skoj, vilket den är, men efter 112 minuter av hudfärgs-relaterade skämt är jag ganska jävla trött. Det gick inte 2 fucking minuter utan att någon nämnde antingen vilken hudfärg de själva hade eller hur korkade vita människor är. WHAT´S THE FUCKING DEAL!? Kan man inte göra en komedi utan att behöva vara hudfärgsfixerad så som denna film är så är den FAN inte värd att göra. Sure filmen hade sina stunder, men inte nog för att väga upp för allt skit runtom. Seriöst! Det är pinsamt fan. Sen att man blev förbannad för hur bruden betedde sig (vilket alla tyckte vara helt normalt!?) är ju en helt annan historia.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0