Bad Teacher


Elizabeth är en uppkäftig och vulgär junior-high lärarinna som försöker hitta en rik man som kan ta hand om henne och hennes dyra vanor. I en vild jakt efter pengar att göra en plastikoperation med lär hon sig bit för bir vad det egentligen innebär att vara lärare.


Bad Teacher är en BAD MOVIE. Den här filmen var förutsägbar, seg och i allmänhet jävligt dålig. Cameron Diaz gör en hyffsat dålig insats och värst av allt är att Justin Timberlake har en ganska stor roll i filmen! Kan han (och alla andra) inte bara förstå att han ska hålla sig till musiken? Han är inte en bra nog skådis för att ha så här stora roller. USCH. Hade jag inte haft min princip att jag aldrig stänger av en film jag börjat titta på så hade jag inte sett klart den här filmen. Det enda som hjälpte lite var att Jason Segel (om jag någon gång ska gifta mig så ska det vara med honom!) var med och lyste upp den annars så mörka rollistan. Ne, det här var ingen höjdare!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0