Tvåtusenelva.

GOTT NYTT ÅR på er!

Jag börjar året lika classy som alltid, genom att vara sjuk... som FAN är jag sjuk! Just nu är det en näve panodil och ren viljestyrka som håller mig på benen, igårkväll låg och jag den ofantligt gravida systern of mine (som gått över åtta dagar med ungen) i varsin ände av soffan och kollade på OZ. Vilket kinda ägde. Finns ingen jag hellre umgås med än min syster (most days) och jag älskar OZ, så vi hade det mycket trevligt!

Nu ska jag gå och dö igen en stund! Men jag ska försöka pilla ihop ett litet inlägg senare idag, som en liten tvåtusentio tribute, lr nått... jag vet inte. Men ett inlägg kommer nog iaf, om jag inte dör eller systern föder!

Seeyah!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0