I'm alive.

Nu har jag inte skrivit här på läänge. Det hände lite grejer under systerns förlossning så att hon blev sjuk, vilket resulterade i ett kejsarsnitt vilket betyder att hon inte får bära över fem kilo eller göra diverse sysslor hemma på över en månad. Och som den ensamstående moder hon är så blir det då lite svårt. Så jag har bott hos henne och hjälpt till och därför inte haft läge att kunna blogga nått. Men jag lever och allt är bra.

Jag fyller år imorgon. Tjugotett jävla år. Känns så meningslöst att fylla år när man är i den här åldern. När man vart liten så längtade man till sin födelsedag flera veckor innan och igår kom jag på som först att "Fan, jag fyller år snart". Det vart roligare förr helt enkelt. Haha.

Jag har som sagt blivit moster! Till världens sötaste barn, och jag är helt opartisk när jag säger detta. Hon är nått av det vackraste jag sett i mitt liv och jag älskar henne så till den milda grad! ♥

Roligare blogginlägg kommer snart. När allt tokeri har lagt sig runt om här. Ha det bra människor!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0