Fredag som Söndag.

Idag har vart en seg jävla dag, det var iofs igår också för att jag satt och pluggade HELA dagen, från åtta på morgonen till elva på kvällen då jag i princip somnade på tangentbordet. Men idag har vart en seg dag med, kollade veckans serier som jag inte haft tid med i veckan (vilket iofs är skojskojskoj), sen ut med hunden, sen plugga tills kl arton ungefär och sen har jag tvättat akvariet... låter otroligt roligt va? indeed.

Jag hade iallafall hjälp när jag städade, min katt, Rufus var mycket intresserad och när jag tog av locket så var han gärna i med tassarna och försökte fånga fiskarna


 

Hunden var dock mindre aktiv i städandet.


Jag har nämligen en miljon yngel för tillfället så det blir att städa en hel del...


Liten skillnad på mängd va? Nasty! Första bilden är tagen dagen jag fick hem fiskarna och den andra idag. Usch. Men nu har jag faktiskt bara ungefär tio ungar kvar i detta akvariet och de två vuxna då. Får la lägga in en efter-bild senare. Well, nu ska jag fortsätta städa.

Toodels.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0