Smoothie ftw.

Jag mår inge vidare måste jag säga. Jag har ätit dessa pulversoppor i två dagar nu och mår redan dåligt. Det känns som att gå på mat-rehab. Speciellt jobbigt äre eftersom jag bor ihop med människor som äter helt vanligt. Känner lukten av mat hela tiden. Har aldrig önskat mig en egen lägenhet så mycket som jag gör just nu kan jag säga! Usch! Vet inte riktigt hur jag ska klara mig till den trettionde mars, men jag har ju inte så mkt val. Jag önskar att jag hade mkt mer pengar för då hade jag köpt dessa (på bilden) till varje jävla måltid, för damn va goda dom är (jämfört med vad jag har att välja på). Jag är från och med idag ledig (och sjukskriven) i två månader ungefär, så det kommer absolut komma flera inlägg, både film och tv-serie! Kanske även en "Time for a quickie"!

Hejdå!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0