Pulverdiet.

Idag är det måndag, och "fas ett" av min operation har börjat. Det är nämligen så att man måste gå ner (olika många beroende på vad du har för BMI) ett visst antal kilon innan operationen för att det ska bli enklare för kirurgen eller någonting liknande. Och den siffra jag ska gå ner är ganska väldigt hög och genom att äta endast pulver måltidsersättning (typ nutrilette - som på bilden) SJU ggr om dagen i fyra veckor är det menat att jag ska gå ner dessa kilon. På bilden är dagens frukost... ser det inte delikat ut? -såjävlaironisk- Eftersom min siffra är ganska hög som sagt så har jag valt att börja redan idag, nio dagar innan jag "måste" börja. Klockan är nu halv fem och jag har druckit fyra stycken av de sju "soppor" jag ska dricka under dagen och jag har bara en sak att säga: FY FAN VA ÄCKLIGT DET ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har fyra olika smaker av soppor här hemma, Banan/Hallon, Choklad, Thai och Purjo/potatis... låter inte helt fel lr hur? Men daaaaaaamn va fel man kan ha! Det smakar som att nån har druckit det, kräkts upp det och så nu ska jag dricka det igen. Awesome. MEN, det är inte mkt annat att välja på. Måste gå ner dessa förbannade kilon annars får jag inte göra operationen... Får försöka härda ut helt enkelt. Försöka att inte tänka på mat. Lycka till till mig.

See ya!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0