Paranormal activity TVÅ



Som ni som har läst min blogg ett tag säkerligen har märkt så är jag någonting av en skräckfilms snobb... Jag tycker att VÄLDIGT få skräckfilmer faktiskt är läskiga. När jag såg den första Paranormal activity sp blev jag SÅ besviken. Alla jag pratat med om fimen sa att den var "SÅÅÅÅÅ LÄSKIG!!!!!!" vilket jag inte tyckte, alls. Jag hoppade inte ens till. What´s that about? Så ni kan förstå att jag var lite smått skeptisk när tvåan kommer ut, men jag bestämde mig för att se den iaf... boy was i right. DEN SUGER!!! Den är inte läskig, ALLS! Dom har lutat sig tillbaka på tre stycken hopp-scener... TRE STYCKEN!? En film som är, vad, en timme och fyrtio minuter eller nått och dom lägger in tre ynka jävla hopp-scener? UUUUUUUUSCH. Kan man inte göra riktig skräck så får man väll iaf lägga in lite mer hopp-scener.. kom igen! Se inte den här filmen... det är bortkastad tid (det säger jag inte ofta om film) som du kan spendera med att göra nått bättre!


Update! Jag glömde nämna en sak. Skådespeleriet i filmen är faktiskt riktigt bra, vilket höjer filmen nått enormt! Men det gör den inte se-värd... tyvärr!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0