Mean Girls TVÅ.

Dom flesta har nog koll på det hemska som hände tvåtusenfyra. Filmen Mean Girls kom ut.







Filmen som är så dålig att den får filmen Generation Axe att se ut som ett mästerverk... För er som inte är bekanta med detta hemska så spelar Lindsay Lohan en ny tjej i ett "vanligt" high school där en grupp tjejer som kallar sig själva "The Plastics" styr skolan med järnhand. Lindsay bestämmer sig för att låtsas vara deras vän för att få reda på skit om dom och så vidare och så vidare. Allt blir dåligt, allt blir bra igen, allt blir lite sämre igen och allt blir löjligt moralkake-bra igen! Same old same old.

Nu är det såhär. Världen har blivit galen... Det har nu tvåtusenelva gjorts en TVÅA på detta hemska, med den orginella titeln Mean Girls Två.





Tja... Jag var som den superduperfilmnörd jag är och som uppenbarligen gillar att plåga mig själv, se den här filmen just för att se hur dålig den är, ja det var inte fråga om OM den var dålig utan HUR dålig. Och WOW, vilken tio poängare! Den sög MER än den första. Samma story (i princip), ny tjej, ny skola, "The Plastics" styr skolan, och den nya tjejen vill ändra på det... yadayadayada...

Okej skådespel från vissa håll men inte mer än så. Den är värd att se om man uppskattar värdelös-skratta-åt-tills-man-gråter-fast-av-fel-anledning-film, som jag! Annars så kan man se någonting annat.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0