Jackass 3(D)



Jag har, sedan jag var runt tio-elva år gammal när Jackass-gänget började, vart ett enormt fan av dessa sjuka pojkar. Jag älskar serien och de två första filmerna och har alla i min filmhylla och när jag härde att det skulle komma en tredje och sista film blev jag vääääääldigt glad!! Jag såg den igår (tyvärr inte i 3D dock som den är ämnad för) och daaaamn va bra den var! Den var lätt bättre än de två första filmerna och dom är ju båda kalas. Jag älskar´t och önskar att dom aldrig skulle sluta göra filmer! Gillar ni Jackass så tycker jag att det är en självklarhet att ni ska se den här, gillar ni dom inte så se den ändå!
1 kommentarer
Postat av: Wilma:D

Sjukt fin blogg!

Allt bra?

2011-03-01 @ 16:49:06
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0