I rymden finns inga känslor.



Idag såg jag denna film, I rymden finns inga känslor. Jag brukar inte vara så mycket för svensk film i vanliga fall, dom brukar inte hålla samma nivå som andra länders filmer (tyvärr) men den här var helt okej. Den utförde sitt syfte helt enkelt, lite rolig, lite charmig och lite fin var den. Jag känner en person med aspergers (som huvudrollen i filmen ska ha) och jag tycker det är en fin tribute till människor som har denna sjukdom. En helt okej film som jag absolut skulle kunna tänka mig att se igen. Cecilia Forss borde dock hålla sig låååååångt borta från skådespelaryrket. Hon suger. På riktigt. Nästan jobbigt att titta på henne. Annars så en tumme upp för Bill Skarsgård och Martin Wallström!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0