I know, I'm a genius.

Sååå, mina små filurer. Jag har haft en internet-ledig vecka... eller ja, någonting sådant. Jag har inte kollar ansiktsboken mer än någon (eller ingen) gång om dagen, läst VÄLDIGT få bloggar och inte uppdaterat min egen... Det har vart lite skönt faktiskt. Jag thar alltid tyckt människor vart super töntiga när dom tar en "dator-ledig dag"... Datorer är awesome, vad ska man ta ledigt från???? Men jag förstår lite vad dom menar nu.

Jag har spenderat veckan med näsan i en stor hög med böcker om religion... Jag skulle vilja säga att det var för att jag bara hade lust, men ack nej. Jag har pluggat som en tok i veckan som vart och på fredag eftermiddag när jag lämnat in veckans skolarbeten så försvann jag in i The World of Sims. I LOVE IT! Lördagen och Söndagen har jag spenderat med systerdottern och systern. Vilket har vart trevligt!

Imorgon börjar dock skolveckan igen... med DUBBLA fucking kurser... skjut mig! Kommer inte hinna med någonting annat ffs. usch. men som den awesome bloggare jag är -töhö- så har jag fixat det, så det kommer faktiskt komma upp lite inlägg i veckan ändå. I'm just too awesome, huh guys? -awkward silence as i realize i am talking to a computer screen...-

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0