GBP update.

Idag hände det jag väntat på i bra över ett år. JAG FICK ETT DATUM!!!!!!! Det ringde en kvinna från sjukhuset och sa att den trettionde mars har dom en tid till mig för en Gastric Bypass operation. Jag är så glad och längtar så mycket att det fysiskt gör ONT innuti mig just nu. Det känns som att jag blev friad från en dödsdom.

Så den andra mars senast ska jag börja med min "flytande" månad. Vilket innebär att jag ska äta SÅNNAHÄR i en hel månads tid innan operationen, OCH BARA DOM. Joy. Men vafan, det känns som ett ganska litet pris för vad jag får i gengäld. Ja, det var bara det jag ville säga. Jag kommer antagligen posta lite updates lite då och då om hur det går med allt. Det kommer ju bli en ganska stor del av mitt liv så ni får stå ut helt enkelt. Och vem vet, det kanske är någon som tycker det är intressant?

KRAM på'er
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0