BioBioBio.


Ikväll ska jag gå på bio!!! Jag älskar att gå på bio! Det är en av mina favorit-sysselsättningar! Jag ska gå med min syster, min bästa vän och hans lillebror. Det ska bli mycket roligt! Och en utmaning med all underbar popcorn lukt och jag får inte äta några. Blä. Men det ska nog gå bra.

Vi ska se Sanctum (på bilden), som är James Camerons nya film. Självklart ska vi se den i 3D, filmer visas ju förfan bara i 3D nu för tiden, så värdelöst. Jag har inga större förhoppningar på filmen alls egentligen, går mest på bio för gåpåbioandets skull och för att min syster väldigt gärna ville se den. Hon är otroligt rädd för allt som har med hav och vatten i allmänhet att göra men vill ändå se allt som på något sätt handlar om det! She´s weird like that.

Well, tänkte bara informera lite, see ya!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0