Filmkalender Dag 1

Varje dag i December månad fram till Julafton tänkte jag att jag skulle lägga upp ett tips om en jul film, som en adventskalender ungefär. Hoppas att det uppskattas!



I första luckan finns en av de ABSOLUT BÄSTA julfilmerna genom alla tider, nämligen Ensam Hemma (den första), den här underbaring till film handlar om en åtta årig pojke - Kevin - som av misstag blir lämnad ensam hemma över jul då hans föräldrar och resterande familje medlemmar åker till Paris för att fira jul. Jag älskar den här filmen ENORMT mycket och jag blir lite ledsen i hjärtat om människor säger att de inte sett den eller ännu värre om de säger att de sett den men inte gillar den! Det är en totalt barnvänlig film för hela familjen och i min familj blir det inte jul om den här inte ses minst tre gånger!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0