Super 8


Efter att ha varit ögonvittne till en hemsk tågkrash börjar en grupp vänner under sommaren 1979 märka konstiga saker som händer i deras lilla stad och snart börjar de undersöka vad det är som egentligen händer.


Jag älskade den här filmen! Den är som en modern version av The Goonies! LOVE IT! Skådespelet är bra och storyn ännu bättre. Jag gillade den skarpt! Har du inte sett den så gör det och har du sett den så se den igen! Supersöt film som smälter hjärtat lite. Karaktärerna i filmen är helt awesome, alla barnen är fantastiska på sina egna vis and let me tell you this, hade jag varit en 11åring just nu hade jag varit SÅ kär i huvudrolls innehavaren (sötare unge får man fan leta efter, och duktig är han med)! SE FILMEN PPL! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0