Jag saknar dig

Jag är med och tävlar om biobiljetter till nya filmen Jag saknar dig, på http://filmjagsaknardig.blogg.se/


Motivation; Jag skulle bjuda med min äldre syster på den här bion. Min syster har alltid varit den person som ALLTID funnits där när jag har behövt henne, hon har alltid varit den som tagit hand om mig när jag inte orkat mer. Hon betyder otroligt mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om hon försvann, bara tanken på det får det att tåras i mina ögon. Jag älskar min syster, vilket jag säger till henne allt för sällan, men genom att vinna dessa biljetter och bjuda med henne på en film som jag vet att hon verkligen vill se så kan jag visa en del (om än en väldigt liten del) av den kärlek jag känner för henne. ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0