Hairspray


Den fantastiskt söta och knubbiga lilla tonåringen Tracy Turnblad försöker 1962 lära Baltimore ett och annat om integration efter att hon har fått en roll i en dansshow i lokal TV.


Man KAN inte se den här filmen utan ett enormt leende på läpparna. Jag har sett den här filmen hundra gånger och tror inte att jag någonsin kommer att tröttna på den. Finns inte en tråkig sekund och den är bara genuint underbar. Musikaler i allmänhet får mig på underbart bra humör men den här har det där lilla extra som gör att hela min dag blir bra efter att ha sett den här. Har du inte sett den så shame on you och gå och se den nu med en gång! En film som är bra på alla håll och kanter som man bara inte får missa helt enkelt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0