Green Lantern


En döende alien krashar på jorden och måste genast innan han dör hitta en person som kan ta över efter honom som en av de väldigt många Green Lanterns och hittar den oansvarige Hal Jordan. Hal tar på sig ansvaret omedveten om att hela universum nu vilar på hans axlar.


Såg Green Lantern på bio igårkväll, och ni som läst min blogg innan vet hur mkt jag hatar filmer i 3D(!!!) men det här var en av de första (förutom Avatar) där 3D faktiskt inte störde mig! Jag hade absolut kunnat klara mig utan det men det störde mig inte mer än att glasögonen är fantastiskt obekväma! Filmen var bra, bättre än vad jag trode, Ryan Reynolds är för mig en fjantig romantisk komedi-kille och jag hade svårt att se honom i en sån här film, men det funkade, han hade inte vart mitt första hands val men det funkade, han var helt okej. Jag tyckte dom hade lagt krut på lite fel saker i filmen, kärlekstjaffset var lite för stort medans slutfighten var en ganska stor letdown! Hela filmen byggde upp för en epic awesomeness fight men sen var det över på 2 sekunder... besvikelse! Men som sagt, helt okej film, gillade den!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0