Vissa människor är bra jävla dumma

Jag fick en kommentar här om dagen som löd:

"Varför har du gjort den här operationen? Tror du att du kommer bli nån jävla modell nu eller? Pinsamt att du tror att du kommer bli het bara för att du gjort en löjlig operation! höh"

...va!? Jag har gjort den här "löjliga" operationen för att jag ska kunna leva längre än tills jag fyller 30. Jag har gjort den här "löjliga" operationen för att jag någon dag vill kunna bli mamma och se mina barn växa upp. Jag har gjort den här "löjliga" operationen för att jag VILL LEVA.

Jag har inga som helst förhoppningar om att bli smal eller snygg. Jag vet att jag antagligen kommer vara överviktig hela mitt liv men inte så pass att jag är en fara för min egen hälsa. Jag har "bara" gått ner 27 kilon hittills men jag känner redan att saker och ting är lättare för mig att göra. Jag gjorde inte den här operationen av ytliga skäl, jag gjorde den för att mina kilon åt upp mig från insidan, jag orkade inte vara tjejen som är 180 cm lång och vägde 164 kg, för det gjorde jag, 164 JÄVLA kilon!

Så, du anonyma jävla fitta, NEJ jag har inte planerat att bli modell... Jag har planerat att må bra och att leva, stör det dig, så LÄS INTE MIN BLOGG för du är inte välkommen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0