Så fantastiskt dåligt

Så, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen, men jag har inte orkat helt enkelt! Att vara nyopererad har tagit mer energi än vad jag velat erkänna tror jag.

Så, vad har jag underhållt mig själv med de senaste dagarna? Dum fråga, serier och film - ofc! Speciellt serier just nu faktiskt, har börjat kolla på en rad nya serier, Mad Love (dålig version av How i met your mother), Mr Sunsine, Off the map, Survivor (ingen ny serie men ny säsong) m.m men så har jag även börjat kolla på två gamla klassiker igen, från början!

Den första är en favorit från när jag var runt 12 skulle jag gissa, har inte helt koll, men någonstans där. Den heter Joan of Arcadia.



Dom flesta i min ålder har nog sett den här serien, handlar om en brud som pratar med Gud och hjälper människor i sin omgivning, bra karaktärer och bra skådespel, den håller än!

Den andra serien är Skilda världar!


OMG va jag älskade denna serie när jag var mindre! Jag följde den slaviskt och nu har ju första säsongen kommit ut på DVD, vart jag lycklig tror ni? Jisses. Har inte sett så mkt än, men damn va dåligt det är! Helt underbart! Fantastiskt dåligt skådespel att jag bara myser när jag ser det!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0