Och så var man hemma igen, med 23 kilon mindre!

Hej alla människor. Nu är jag hemma igen, och lever gör jag! Jag kom ju hem i fredags, men lördags natt / söndags morgon fick min kära mor köra in mig till akuten då jag fick löjligt ont i magen och kunde inte stå eller gå, jag svimmade av smärta ett par gånger tom.

Men med en miljon liter medicin så blev detta uppklarat och jag fick på söndagskvällen åka hem igen. Så nu sitter jag här, orkar för första gången sitta vid datorn mer än 2 minuter i sträck, skönt, men har suttit här i en kvart nu ungefär och är trött som fan ^^

Jag har inte alls så ont längre -knockonwood- och jag orkar mer än jag gjort. Jag har gått ner 23 kilon nu allt som allt, vilket är en del! Jag är lite yr i huvudet och sådära men det är la sånt man får ta när man inte riktigt får i sig allt man behöver än.

Men det var den updaten jag orkade med idag känner jag! Men jag återkommer med mer info någon dag! Krampåer!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0