En bra dag

HalliHallå Magnus! (kvarteret skatan referens någon?)


Idag har vart en bra dag! Solen sken från en klarblå himmel och jag har vart ute och gjort en massa idag för första gången sen operationen! Sure, jag har vart iväg korta stunder och sådära innan men inte en hel dag som idag! Jag kände att jag har mitt ätande under sån pass kontroll nu så jag kunde klara av det ute och attans va rätt jag hade! Jag satte larm på telefonen varje gång jag skulle äta och hade mellanmål med mig och sådära så det gick galant!

Jag har köpt film idag! Jag var och hälsade på en vän i affären där hon jobbar och dom hade FILMREA (det mest magnifika ord som finns!!!) så jag köpte på mig 4 nya tillskott i familjen : The Crazies, Kick-Ass, A nightmare on elm street (från 2010) och Splice! Jag blir alltid lite lycklig i själen när jag köpt film! Speciellt eftersom jag inte sett varken The Crazies (tror jag) eller ens hört talas om Splice innan! Ska bli intressant, återkommer om hur dom var någon dag när jag sett dom!

KRAMPÅER!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0