Dumping Dumping Dumping

Så, idag har vart en intressant dag. Dagen började bra, jag mådde kanon och vart ute med bästa kompisen och gick en lång runda i det underbara vädret som hälsade på i vår by. Men så skulle jag äta vid 15 ungefär och åt antagligen för fort och lite för mkt så jag fick min första riktiga >"Dumping"<. Min puls ökade KRAFTIGT och jag såg mina egna hjärtslag, mitt bröst slog så hårt och så fort att det syntes på utsidan. Jag mådde mer illa än vad jag någonsin har gjort. Jag svettades vad som kändes som en flod. Jag vart yr så jag inte kunde resa mig från toalettgolvet där jag satt och försökte förgäves att kräkas. Det kändes som att jag skulle dö. Detta höll i sig i en kvart ungefär och sen bara försvann det, allt på en gång och jag mådde helt normalt igen. Det var något av det värsta jag vart med om och jag hoppas att det inte kommer behöva hända igen på längelängelänge!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0