Den osynlige

Igårkväll hade jag en något tråkig kväll och bestämde mig för att se film, jag kände för en lite nostalgiframkallande film och det blev den här :


Den osynlige, med Tuva Novotny och Gustaf Skarsgård. Jag såg den här filmen när den kom 2002 när jag alltså vart 12 år och mindes den som att jag inte tyckte att den vart speciellt bra då men jag ville se den igen iallafall och det är jag glad för! Jag gillade den starkt faktiskt. Den hade absolut kunnat vara bättre men den dög. Tuva och Gustaf är båda fantastiska skådespelare och det syns här. Har du inte sett den så borde du göra det, en helt okej Drama/Thriller.

1 kommentarer
Postat av: Mizca

Den är ju jättebra, önskar jag hade den så jag också kunde kika .. vill så gärna se den just nu =)

2011-04-19 @ 16:07:18
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0