Pluggeri och promenad.

Det har vart en hård dag idag. Pluggat oavbrutet mellan sju i morse till fyra på eftermiddagen då min bästa kompis ringde för han tyckte vi skulle ut och gå med hundarna och jag tvekade inte en sekund på att svara ja för jag behövde verkligen en paus.
Vi var ute i ungefär tre timmar och gick... TRE timmar. Det var helt underbart väder (se bild) men jag har så löjligt ont i låren och rumpan nu, kommer ha träningsvärk imårrn, usch. Hundarna hade trevligt och badade och jagade fåglar medans jag och min vän pratade om allt mellan himmel och jord. Vi har inte träffats på ett par veckor så vi hade en hel del att ta igen. Vi har varit vänner sen lekis och umgåtts i princip varje dag sen dess. Vi alltid gått i samma klass och aldrig bott mer än hundra meter ifrån varandra, så det är lite sorgligt nu när man är äldre och han jobbar och jag pluggar och det kan gå -som nu- veckor mellan gångerna man ses. Men vi har alltid lika kul när vi väl ses.

Nu: sängen! Godnatt.

1 kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: nej, jag skämtar inte. hela gymnasiebyn är ett helst stort fjaskio. inget man kan göra åt, tyvärr.

2010-09-02 @ 16:48:57
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0