Time for a Quickie #3.

Dagens Serie-tips:



House MD handlar om en egocentrisk och elak man vid namn Gregory House, som råkar vara en av landets bästa läkare. Man får följa honom och hans team av duktiga doktorer ta hand om de mest otroliga sjukdomar som du inte trode fanns. En drama serie blandad med morbid och fantastisk humor som lyser upp din hemmakväll.


House har sedan år tvåtusenåtta varit en av mina absoluta favorit serier! Det finns hittills sex säsonger, nummer sju börjar ikväll i USA (YEEEEEEY), imorgon kväll fortsätter säsong fem här i sverige med avsnitt tjugo av tjugofyra. Detta är som sagt en klar favoritserie hos mig och i vanliga fall gillar jag inte när serie håller på förlänge, runt tre-fyra säsonger brukar vara nog men House MD kan jag inte få nog av! Det får gärna bli tio säsonger till efter dessa sju. Och hey, jag ska vara ärlig... House är en sexig son of a gun vilket inte direkt gör saken värre.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0