CSN är bra människor.

Jag fick mina första CSN pengar idag... tror ni det kändes gott eller? Helt jävla underbart.

Det första jag köpte idag var Coca cola zero, and lots of it!! Sen beställde jag nya sims spelet och några billiga filmer. LOVE IT!


Ikväll skulle jag sett på film med mina bästaste pojkar men en av dom blev inkallad på jobb och den andra har en ny flickvänn... så lilla jag blev lämnad ensam, vilket iofs inte är jätte dumt för jag har en massa skolarbete att fixa, men att se film hade vart roligt!

Jag har iofs en massa avsnitt av True Blood att titta på, får göra färdigt några skol uppgifter och sen se True Blood resten av kvällen, låter inte fel!



Lägger in den här bilden med... Varför? För att jag kan.
Och... gggrrrrrrrrr.

 

1 kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: tack så mycket. :)

2010-09-15 @ 16:47:15
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0