Time for a Quickie #4.

Denna söndags tips:





Being Erica
handlar om en trettiotvå årig kvinna som på en och samma dag blir dumpad av sin pojkvänn, sparkad från sitt jobb och får en allergisk shock från att dricka en Latte med nötter i. När hon ligger på sjukhuset så kommer en "psykolog" och ska prata med henne och det ena leder till det andra och rätt som det är har Erica åkt tillbaka i tiden för att rätta till alla fel hon har gjort i sitt liv.


Det är här en fantastisk serie, enligt mig, och den är absolut en av mina absoluta favoriter! En komedi/drama serie med en nytänkande idé som iaf jag aldrig sett innan. Det finns två hela säsonger ute och den tredje håller nu på att visas i USA och Canada. Jag är ganska säker på att denna serie inte visats i svergie och går heller inte att köpa här (vad jag vet) vilket är väldigt jävla synd. Har du möjlighet så SE DENNA SERIE.

 

1 kommentarer
Postat av: Rackarbiatch, en RIKTIG bitch!

HAHAHA ja men eller hur ,, fyfan jag skulle nog spy om jag såg henne irl asså :O

2010-10-18 @ 09:22:40
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0