Scott Pilgrim VS. The World.

Godkväll människor, jag har inte bloggat ordentligt på ett tag (igen) men har haft lite fullt upp med min systers flytt tillbaka till min älskade by, hon är gravid i sjunde månaden och inte direkt jätte böjlig och inte speciellt mobil... så jag har hjälpt henne med det mesta i nya lägenheten, plus då att jag har pluggat röven av mig dom få stunder jag vart ensam. Men idag så har jag klämt in en stund med ensam tid så jag kunde se en film jag drägglat efter ett tag :





Jag trode verkligen att den här filmen skulle vara helt jävla jätte awesome när jag såg trailern första gången och att min framtida man (Michael Cera) är med i den gjorde ju bara allt en miljard gånger bättre, och JÄVLAR va rätt jag hade! Den är så fantastiskt weird och udda så jag kan inte annat än älska den, tio av tio är allt jag kan säga!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0