Paranormal state.

Såååå, jag har börjat kolla på en ny serie idag (vad som helst för att slippa plugga) som heter Paranormal State, som handlar om en grupp ungdomar som går på College i USA och undersöker paranormal händelser. Och jag kan börja med att säga att jag ABSOLUT tror att det finns spöken/andar what ever you call it, jag har själv vart med om några freaky saker som gör att jag inte kan låta bli att tro detta.

MEN.

Denna serie ska då vara en reality serie och allt som man ser händer på riktigt och ingenting är fixat och trixat med vilket jag var väldigt glad över innan jag började titta då jag som sagt själv tror på sånt här, men när jag tittar på serien så kan jag inte annat än att tvivla på att det finns ett uns sanning i någonting dom här människorna säger. Jag vill VÄLDIGT gärna tro dom och bli förundrad över vad som händer men kan helt enkelt inte. Det är för mycket som "råkar" hända och dom lyckas med för mycket dom försöker med. Jag har nästan sett en hel säsong idag och dom har fortfarande inte misslyckats med ett enda fall... Det gör mig misstänksam.

Men jag gillar serien faktiskt, den är helt okej. Men jag skulle vilja fråga om det är någon annan som också sett denna serie, tror du att allt är sant eller tror du allt är BS?


/nyfiken.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0