And i'm BACK in the game.

(Endast hardcore Tio orsaker att hata dig-fan förstår det roliga i rubriken)

Everything is right with the world again!!!!!! Ellar ja, min dator fungerar som den ska igen...

Det har dock inte hänt så mycket medans jag inte kunnat blogga... Pluggat en jävla massa och tittat på TV-serier, älskar hösten när alla serier börjar igen! LÖÖÖVLY. Jag har börjat töja mina öron... om det nu ska vara nå intressant. Är snart uppe i två mm. Smärta.

Jag har även börjat att psykiskt förbereda mig inför Onsdag nästa vecka... Då händer någonting hemskt som jag lovade min väldigt gravida syster in a moment of weakness för ett tag sedan... vi ska till Ullared och GeKås. Jag vet, det är hemskt. Jag har vart där två gånger innan i mitt liv och jag har ärr i själen från det. Men vad gör man inte för sin älskade syster... Right?

I'm going to die...


Nu ska jag fortsätta att se filmen jag håller på att titta på (Mirrors två - skriver kanske ett par rader om den senare) och dricka cola zero. Nighty.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0