Håltöjning.

Jag skrev för ett tag sedan att jag har börjat töja öronen (som på bilden - som är lånad av Google), har försökt en miljon gånger ungefär sedan jag var tretton år gammal men det har inte gått så bra. Jag har inte kommit så långt än dock, bara två och en halv m.m än, men skickade efter nya töjningar idag så nästa vecka kommer jag upp i tre och en halv, man får bara töja en m.m i månaden, så det blir lite segt... men hellre det än att det ska spricka och gå sönder iofs.

Jag har planerat att komma upp i minst arton m.m tillslut, tycker att det är nått så fantastiskt fint med töjda öron. Skulle helst få upp dom i trettio m.m men jag bor i en så pass liten by att jag tyvärr skulle bli kollad på så snett att jag inte riktigt vet om jag orkar med det. Jag är udda nog som jag är redan med mina hundraåttio centimeter och x-antal kilo för mycket. Men arton blir det iaf, det vet jag, men när jag kommer dit och är sugen på att fortsätta så kommer jag göra det, och känner jag mig själv så blir det så, har lite svårt att veta när jag ska sluta.

Började pierca mig när jag var tretton år, då gjorde jag en Labret, efter det har det bara gått utför och jag har haft diverse piercingar man kan tänka sig. Just nu har jag ingen av dom kvar, vilket jag ångrar ibland och ibland tycker är otroligt skönt. Älskar piercingar av alla sorter och har en massa jag ska göra i framtiden, har pengabrist just nu bara, supertråkigt. Blä.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0