Time for a Quickie #5.

Dagens Tips:


Misfits handlar om ett gäng ungdomar som på ett eller annat sätt blivit anmälda och fått community service som straff och det är så dom träffas. En dag när dom är ute och städar så kommer en enorm storm över staden och en blixt träffar dessa ungdomar och efter detta börjar konstiga saker att ske, någon kan höra andras tankar och en annan kan bli osynlig.


Misfits är en drama/action/komedi/scifi serie från England och är en av dom ABSOLUT bästa serierna jag sett på lääänge, jag blev väldigt glatt överaskad när jag såg första avsnittet av denna serie då brittiska serier/filmer inte brukar vara min grej, men som sagt, glatt överaskad! Den är rolig och "rå" och jag vill bara ha mer! En full säsong finns och säsong två började här om veckan. Är du sugen på att se en ny serie så tycker jag verkligen att du borde ge Misfits en chans!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0