Slither.


Jag tittade igenom min filmhylla idag, som jag gör lite då och då för ibland glömmer jag att jag köpt en film och glömmer se den och idag hittade jag en film som heter Slither som jag hade absolut inget minne av att jag köpt eller sett för den delen. När jag läste om filmen så lät det inte det bekant alls så jag antog att jag inte sett den, fast den var inte inplastad vilket är weird för jag plastar aldrig av (eller "tar oskulden på" som vi säger i min filmfreak familj) filmer jag köpt om jag inte sett dom så jag satte igång den och la mig tillrätta i sängen och allt eftersom tiden gick så kände jag igen filmen mer och mer hela tiden och tillslut kom jag på att jag visst sett den och att det är en av dom absolut sämsta skitfilmerna jag sett i HELA mitt liv - fast på ett bra sätt - den är rå och äcklig och bara super weird, jag älskar't! Har ni inte sett denna udda film ppl så GÖR DET, om inte annat kommer ni skratta en hel massa!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0