KLANT.

Jag kan börja det här inlägget med att säga att jag är en av världen mest klantiga människa! Nämn ett ben och jag har most likely haft det gipsat vid ett eller flera tillfällen. Jag har slagit mig på de mest otroliga sätt, har till expempel råkat slå mig själv i huvudet så hårt med en dörr när jag skulle öppna den att jag fick hjärnskakning... japp... freak!

Igår var inget undantag för min klantighet (som en stor del beror på grov överrörlighet i mina leder - när min hjärna tror att en kroppsdel inte kan böja sig längre så fortsätter min te.x handled en bit till = slår ner allt i min närhet, sen är jag också, som ett plus, VÄLDIGT av naturen) och jag råkade slå ner en kniv från diskbänken så den ramlade ner och ställde sig upp med spetsen neråt (ofc) rakt i min fot, vilket inte var jätte skönt. Och nu en dag på akuten och fyra stygn senare mår jag rätt bra, lite öm men annars tipptopp.

Tack för alla söta kommentarer jag fick igår efter inlägget. Trevligt med människor som bryr sig! ♥ Men jag mår kalas som sagt, och eftersom jag inte riktigt kan gå ordentligt nu så kommer det bli mycket sängliggandes och filmtittande, så en del film-inlägg kommer snart!

Oh, btw, tänkte kanske börja med en ny grej varje vecka där jag tipsar om mina favorit filmer, eller filmer ur min filmhylla eller något liknande, låter det intressant? Let me know in the kommentatorfält!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0