Gråväder.

Idag är en seg jävla dag. Ute är det grått, blött och tråkigt. Hunden sover och vägrar att vakna, grymtar bara när jag petar på honom och går och lägger sig någonstans utom räckhåll. Min syster och mor står i köket och julbakar vilket jag inte om jag så ens fick pengar för det skulle delta i. Jag har just fått ett mail från en-sida-jag-inte-tänker-nämna-namnet-på-för-att-jag-hatar-dom-men-köper-film-från-iallafall-för-att-dom-är-billiga.com att mina filmer jag beställde för en vecka sedan inte kommer idag heller.

TRÅKDAG.

Så, vad ska man göra en dag som denna? Spela lite sims kanske? Eller kolla på nån random serie? Rita lite? Gå och lägga sig igen?

Äh, who am I kidding... Sims it is, tjipp.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0