Grattis till mig.

Idag har jag besöksrekord på min blogg! Roligt. Så konstigt kanske det inte är då jag har fått en länkning hos fantastiska Lady Dahmer, då jag vann en tävling i hennes blogg (armbandet på bilden). Mycket roligt det med!


Jag välkommnar alla nya läsare hit och hoppas att iallafall några av er bestämmer er för att stanna.

Jag började skriva detta inlägg för att jag ville skriva ett tack till Natta, så Tack fina du för att jag fick bli vinnaren i din tävling, min mor kommer bli mycket glad och jag likaså, tack tack tack!

Detta är faktiskt första gången jag vinner en tävling, någonsin... Vilket jag kanske tycker kan låta lite sad när man är tjugo (snart tjugoett) men så är det, vilket gör denna vinsten så mycket roligare!

Tack igen! ♥

1 kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | Confessions of a Neurotic Attentionwhore

äh, livet har nyss börjat! Du har en evighet på dig att vinna massvis!



själv ska jag köpa ett likadant och ge till MIN mamma. Hon älskar turkoser. Det är himla fint.

2010-11-15 @ 20:38:53
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0