Freaks and Geeks.


Idag och igår har bara vart supersega, halvtråkiga dagar - varför? - för att det har snöat, och snöat, och snöat och ja juste SNÖAT... Ligger fan trettio (MINST) cm på marken. Och det värsta av allt (!) min hund ÄLSKAR snö, otroligt roligt för mig som avskyr det mer än min bror avskyr Nicklas Whalgren (och det är inte lite det)!!! Men ja, som sagt, slappdagar har det vart, och det har vart dels jävligt mysigt men samtidigt lite smått frustrerande, men mest mysigt. Jag har spenderat min tid med att titta på Freaks and Geeks... igen, för sjuhundraelfte gången, ungefär. Den serien är bara fööööörjävla underbar! Jag älskar allt med den, humorn är så jävla awesome och ja, allt är freaki'n fantastic. Har man inte sett den har man missat nått extremt bra! SE DEN!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0