Child's play.



Idag har jag sett denna film - Child's play - för sjuhundranittioelfte gången ungefär. Jag älskar åttiotals skräck och speciellt Chucky filmerna.

När jag var ensam hemma när jag var mindre (och inte fick se skräck film för min mor) gick jag alltid in i min brors rum och gosade ner mig i hans soffa och kollade på Chucky filmerna eller också Fredagen den trettonde eller Terror on elm street, sen när jag vart så rädd att jag inte vågade gå upp för trappan och in i mitt egna rum (för det kunde ju sitta någon under trappan och ta tag i mina fötter när jag gick förbi) så fick jag alltid sova på soffan i min brors rum för han gjorde (och gör än idag) mig alltid lugn, det var nått av det absolut bästa jag visste!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0