Hej. Jag är ny här.

Hej.


Välkommen till min blogg. Jag heter Sofi (egentligen inte men jag gillar det bättre än mitt egna), jag är tjugo år gammal, bor i en mindre stad (by) i sverige med min mor, hennes gubbe, en katt Rufus och min hund Malte. Jag har två syskon, en bror som är tio år äldre och en syster som är sju år äldre.


Det här är min (första) blogg och här kommer jag skriva om det jag har lust att skriva om, gillar du inte det så behöver du inte läsa. Jag har oftast väldigt starka åsikter och jävligt kort stubin så några irriterade/arga inlägg kommer det absolut komma upp. Jag är en riktig film/tv-serier/tv-spel/dataspels NÖRD och kommer därför att skriva om det.

Hoppas ni trivs och stannar!


au revoir.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0