Jag gillar't.

Idag är det dagen D mina vänner! Idag är dagen allas vår Sims familj blir utökad med ännu en medlem! IDAG ÄR DAGEN THE SIMS DRÖMJOBB KOMMER UT!!! Okej... lite överdramatiskt kanske, men jag gillar't!

Men jag är excited i vilket fall! Eftersom jag inte har hittat nått jobb, och inte heller kan börja plugga än (pga att jag är för ung... det är invecklat, tar det i ett annat inlägg nån dag) och mina bästaste pojk kompisar gör lumpen så har jag inte speciellt mycket att göra om dagarna mer än hemmsaker som att se på film, tv-serie och spela spel på datorn och diverse konsoler och gå ut med hunden. I know it's a little sad! (Men ska börja plugga i augusti!!! yeij!!!)

Och jag har inte haft nått nytt roligt spel på väldigt länge så det ska bli awesome att göra nått nytt!



Arrivederci.

1 kommentarer
Postat av: Tess

Hej!



Japp jag är en simsnörd utan like ^^ Japp fick mitt idag ifrån cdon faktiskt :)

2010-06-03 @ 16:45:48
URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0