Jag älskar't.

När jag var liten ÄLSKADE jag sommaren och allt vad den innebar... Men sen blev jag tonåring och "svår" och hatade i princip allt och däribland sommaren, värmen och turisterna. Men nu vet jag inte vad som har hänt igen för nu är jag tillbaka på att jag ÄLSKAR sommaren, jag har lärt mig att ignorera turisternas dumma frågor och idiotiska beteende och jag har lärt mig leva med värmen även om jag inte direkt gillar den! Har man gått och blivit vuxen tro? Läskiga tanke.


Jag har vart utomhus konstant nästan i fyra dagar och jag älskar det verkligen. Mina fräknar frodas och jag har tyvärr blivit lite solbränd (gillar att vara blek) vilket jag har lätt att bli när jag väl är ute i solen.


Idag har jag och systern min suttit ute på vår baksida och göttat i solen med varsin öl (okej, min syster är gravid så hon hade läsk) och musik på hög volym. Helt underbart! Grannens katt (på bilden) kom även in och gosade en stund, vilket vi är ovana vid i det här huset för våran egen katt HATAR att bli gosad med!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0