Tusen fräknar och hundra myggbett.

Idag och igår har varit två underbara dagar! Både väder och annat har vart på topp. Jag har inte varit ute så mycket som jag vart dom två senaste dagarna sammanlagt under hela vintern tror jag. Jag har fått tusen nya fräknar, en fin röd bränna och sisådär hundra myggbett, och jag älskar det! Trevligt sällskap och lite god dricka kan göra vilken kväll som helst till en succé och även om jag nu kliar sönder mina ben och min näsa bränner så gör det ingenting, för livet leker!


Vart ute med hunden förut på en kvällsrunda då jag fick för mig att ta med mig kameran för att himmlen hade dom mest vackra färger, vilket blev bilden till vänster. Fyrahundra meter från mitt hus är den här bilden tagen! Jag älskar att bo nära havet, det är underbart!



Auf Wiedersehen.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0