Tre gånger Hanks.

Idag har det varit en klassisk "titta på film och gosa i fåtöljen med hunden"-dag, och det är exakt vad jag har gjort, nästan hela dagen.
Jag har sett tre stycken filmer idag som jag nyss upptäckte hade samma huvudrolls innehavare, vilket är en weird coincidence. Det kanske helt enkelt är en Tom Hanks dag idag? Han är i och för sig en av mina favorit skådespelare och jag har dom flesta av hans filmer i min filmsamling men endå en rolig slump!


Dessa tre filmer har förgyllt min dag. Började morgonen med Underbara, underbara Forrest Gump som är en av mina favoritfilmer! Har du inte sett den eller har sett den men inte gillade den, så borde du skämmas!
 
Senare såg jag Big, som var en av mina absoluta favorit filmer när jag var liten som jag nu mest ser för nostalgins skull! Men har du inte sett den så GÖR DET för den är mycket underhållande!

Nu på kvällen såg jag en film jag aldrig sett innan men som stått bland mina filmhyllor i snart fyra år, Cast away, som var helt okej, men ingen favorit. Den hade självklart sina bra (och ibland ännu bättre) stunder och Tom Hanks gör en lysande rolltolkning (som alltid) men annars känns filmen lite ihålig och tom.


Det var min dag, hur har din vart?



head aega. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0