Som terapi.

Idag har jag ritat i nästan hela dagen. Ritat och kollat på den underbara serien Kid Nation som gick tvåtusensju. Den är som en blandning mellan "Farmen" och "Robinson" fast med barn mellan åtta och femton år som ska bygga upp en liten western stad och få den att fungera på bästa sätt. Underbart inspirerande och mysigt att se hur barn tänker och hur dom jobbar ihop. Tycker det är mycket synd att det aldrig kom en säsong två!

Så det har vart en mycket mysig dag idag, min syster är hos min bror och hans fru och min mor och hennes fästman har jobbat, så det har vart lugnt och skönt här hemma så jag har som sagt ritat nästan hela dagen och resultatet blev detta:

                             

Jag har ritat en ganska exakt likadan bild förr men den vart mycket slarvigare gjord så jag kände att jag ville rätta till den lite, men det blev inte mycket bättre denna gången, den är sne och dan, men det är lite som terapi för mig att sitta och rita en hel dag, jag blir lugn och avslappnad! Jag säger absolut inte att jag är speciellt bra på att rita, men jag älskar det!




Adeus.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0