KickAss.

Jag har sedan denna film kom ut vart mycket skeptisk till hur bra den skulle vara och därför inte känt mig direkt sugen på att se den, har läst många konstiga kommentarer om den och känt att kanske detta är en film man kan vänta med att se. Jag trode det var en film så som "Super Bad" eller "Knocked up", med en massa sexskämt, nakna kvinnor, knark och en fyndigt inbakad moralkake-explosion på slutet... men ack så fel jag hade!


Jag tycker absolut inte att det är den bästa film jag sett, men den var tusen gånger bättre än vad jag hade föreställt mig! Den var rå och blodig med fantastisk humor vid sidan om och jag kommer absolut se den igen!










Bye.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0