When in Rome.


Jag har en otroligt irriterande gåva (för människor i min omgivning)! Jag kan räkna ut hur en film ska sluta innom tio minuter när filmen börjat (som rätt många andra filmnördar likt mig själv), och oftast råkar jag säga vad jag tänker - hur filmen kommer sluta - högt... inte med mening att förstöra för andra utan mest för att påpeka hur löjlig filmen är...
Idag gjorde jag så när mor och jag såg "When in rome".
Det hade gått tolv minuter och trettiotre sekunder när jag kunde räkna ut (med röven rly) vad som skulle hända... mor blev lite sur. Men jag menar... om en film inte är smartare genomtänkt än att man efter tolv minuter kan klura ut hur den slutar så är den inte värd att se. Eller hur?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0